Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Grattis til Rolf S
Kristobal Postet 27.02.2010 22:36 Regnskap
Ishida med en sterk avslutning, mens Johaug fadet ut og dermed jappsen best i duellen!  Grattis!!
- Svar på innlegg
Og de som spilte Kow på vinneroddsen hos
siruMpA Postet 27.02.2010 22:38 Regnskap
NT fikk 2,28 i odds.
På langoddsen fikk kunne man spille Bjørgen-gull til 2,35, mens den på vinneroddsen ga 1,94.

Det er altså viktig å velge hvor man spiller.
- Svar på innlegg
Råtips!
Kornboy Postet 27.02.2010 23:20 Regnskap
Tipper du kommer med Mae eller Veerpalu som 5-mils tips :) I såfall henger jeg meg på!

Marit har virkelig hadt et knall-OL og medaljefangsten til Norge har vært bra!
- Svar på innlegg
Re: Og de som spilte Kow
Kristobal Postet 27.02.2010 23:20 Regnskap
Men spiller man på vinneroddsen hos NT går oddsen ned. Kan ikke spille vinnerspill til flytende odds uten at omsetningen er ekstremt høy.
- Svar på innlegg
I dag var det jo ok omsetning.
siruMpA Postet 27.02.2010 23:38 Regnskap

og en 500-lapp på Kowaczyk hadde lite å si.
Det ser ut til at det ble satt rundt 24500 på Bjørgen,
i underkant av 21000 på Kowalczyk.

Normalt er vinneroddsen til Norsk Tipping bare tøv.

I morgen vil man rimelig sikkert få rævva-odds på Northug på vinneroddsen,
mer på langoddsen, mer på nett, mest på Betfair.

- Svar på innlegg
Aner ikke hvorfor...
kjemos Postet 28.02.2010 03:00 Regnskap
du henger deg opp i Mae eller Veerpalu, ang hva du tror kristo vil komme med. Tviler vel på at Kristo tenker på disse, men det kan for alt jeg vet, være poenget ditt, at, om det er disse, så er det vel langt utenfor sunn fornuft. Ja, for ett par år siden, så ville vel disse vært blandt favorittene, men nå er det vel slik at Russerne;..i likhet med disse esterne ser ut til å slite fryktelig;..gadd vite hvorfor ;-)

På en annen side, angående damenes 30KM, så skjønner jeg ikke hvorfor Bjørgen dro feltet for full mugge da Steira rykket. Meget idiotisk, synes jeg (jeg sa;..synes jeg)
Det var også, etter min mening uforståelig at Bjørgen dro helt til 800m igjen, da det tross alt var best sjangs for å vinne i en spurt med krefter spart.
Yupp, denne hadde Marit tatt med ett Northug løp ;-)
- Svar på innlegg
Re: Aner ikke hvorfor...
Kornboy Postet 28.02.2010 03:25 Regnskap
Jeg henger meg ikke så voldsomt opp i disse som du skal ha det til, var ment som en morsom gjette-greie angående Kristobals tips. Veerpalu er et hett navn i morgen (min mening), dette er hans distanse, tror han er rimelig godt trent for denne 5-mila. Tror du utelukker en farlig mann om du mener han ikke har noe å gjøre i skiporet lenger.

Godt OL er ferdig snart så døgnrytmen kommer på normalen igjen :)
- Svar på innlegg
Re: I dag var det jo ok omsetning.
bluezone Postet 28.02.2010 11:36 Regnskap
Det du i praksis sier, er jo at man skal ha pengene liggende hos hver eneste bookmaker som fins der ute i den store vide verden.  Det blir mye død kapital det.
- Svar på innlegg