Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Banker- V5A- Biri
Radar83 Postet 07.03.2010 11:45 Regnskap

Dagens banker var jeg aldri i tvil om. 6 global jinx vinner 3.avd.
hadde trent bedre enn på lenge før løpet sist, aldri kjent han piggere! vant det løpet greit fra dødens.
syntes ikke motstanden skremmer i dag heller.i tillegg har de værste konkurrentene spor på utsiden
eller bak. Nei, dette taper ikke ottersen. kan faktisk komme seg til tet i dag. men tror han også kan vinne fra dødens.
ikke en gang favoritt !?  blir vel spilt opp til det før start. men ingen klar favoritt gjør spillet enda bedre.

syntes v5en ser overskitlig ut, blir vel neppe store penger. sliter litt med å finne ut av 1.avd. noen som har en vinner??

- Svar på innlegg
Re: Banker- V5A- Biri
hot rocky Postet 07.03.2010 14:46 Regnskap
Med 3 Forkerud-hester i feltet,kan det bli en kronglete vei til seier for
6 Global Jinx. Noe gratis tet tror jeg ikke han får,og tempoet underveis
vil ha en god del å si for utfallet. 

Blir det stor fart,vinner vel 8 Pompier,eller 9 Bentley Star D. om sistnevnte 
er forbedret. Om det går smått underveis,kan 6 Global Jinx vinne fra dødens,og det 
er vel heller ikke umulig at 1 The European kan holde helt inn. 

Spiller de fire nevnte på min bong.

I 1. avdeling tror jeg hardt på 2 Alisma De Grande.Feilfritt er dette kjempemulighet
for Ø.Ruttenborg til å vinne med egen hest. Bra etter galopp sist,og flott prøveløp.
Sjansebanker.
Neste på bongen ved vidre gardering blir 1 Antares. Om en av de to hestene på strek går feilfritt,tror jeg 
ikke de på 20 m.tillegg greier å hente det.
- Svar på innlegg
Re: Banker- V5A- Biri
JamesBond007 Postet 07.03.2010 17:07 Regnskap
2 Menino kan også være et bankeralternativ, står fint til med Holm i V5A-2. Har gått 2 veldig fine løp etter pause og møter ikke så verst motstand :)
- Svar på innlegg