Tips » Trav
Tilbake til forum| V5 B Leangen | |
| elmar Postet 08.03.2010 07:44 Regnskap | |
|
Har sett litt på V5 løpene i kveld fra Leangen, spiller V5 B med banker i siste avdeling på Flying Canon. Vind og nedbør i morgentimene,usikker på hvordan baneforholdene blir. B1 To ferske V75 vinnere møtes i duell,4 Pilgrim Fabienne som tok en litt overaskende seier på Biri sist og ikke mindre overaskende var vel seieren til 9 Sans Souci på Leangen 20 februar. Begge to doblet grunnlaget sitt men virker å ha mere å gå på. 5 Fill Joy Dream var meget positiv sist etter en liten pause,viste jo ingen ting i løpene førut. 10 Gigant Trout er en travsikker seksåring som går gode løp hele tiden men hva med vinnerstinget? 2 Camilla Rags med en ok gjennomkjøring i et feilfritt løp etter pause sist,er fireårshoppa ytterligere forbedret skal den regnes tidlig. Var obs på 11 Sweety Augustiniu som skrellet skikkelig sist, skal regnes igjen med Edvard tilbake i sulkyen. Åpent bak disse, 3 Flying Princess og 12 Gladdys deretter. B2 Ikke enkelt å få 11 Haugestad Friggen først over mål,formen virker bra , er ok meldt i løpet og har dyktig kusk. 6 Hågå Elden vant halvparten av løpene sine i fjor som treåring, tøffere imot nå i grunnlagsløp men har vist såpass at den fortjener en plass på bongen. 12 Høiby Balder brøt i V75 sist,da var det volte,tilbake bak bilen nå og med Edvard bak igjen, avsluttet jo styggfort den 1 februar til sølvplass. 3 Stensvik Faksa med kuskebytte til Stensen er flott meldt og har vinnerform i kroppen. Positiv utvikling på fireåringen 10 Yr Gubben,vant bare 1 løp av 19 starter i fjor men Høgstad traveren virker forbedret. 8 Oda Stjerna går gode løp hele tiden fra vanskelige startspor, tiårshoppa var seiersløs i fjor på tyve starter,bjørnen kan vel ikke bli innestengt herfra, kan være en liten fidus i trippelspillet. Hadde tro på 2 Salsnes Turi sist over sprint tross sporet,tok en litt overaskende seier da men tror ikke den har noen fordel av distanseøkningen nå. 9 Junar ble toer bak Salsnes Turi sist,gjentar neppe over full distanse. 5 Vesle Helda har jeg satt på vent. B3 Vanskelig løp, treåringer på voltestart, 7 Creeks Whitefoot fra stall Cristiansen med ok prøveløp nylig fra flott spor med null i grunnlag settes først ! 3 Keiba Express var nede på 17,6 ifjor høst i Sverige over sprint, er ustartet siden. 2 Tabu BR fra Garberg sin stall kjøres av stallmann Jessen, hesten er god for en 1,18 tid over distansen og bør krysses. Halletrente 10 Spenda T Korea er også en mulig vinner ifølge Jomar. 6 Moonshine F og 11 Sharif BR deretter. Varmingene blir avgjørende for løpet,forandrer jo seg fra dag til dag disse varme treåringene. B4/DD1 3 Aundals Ravn blir mye spilt her med rette,ble toer bak Bleke Prinsessa i V75 sist med innlagt galopp. Ser ut som Sjoner har et bra tak på Ravn Jahn sønnen men den er ikke helt stødig på beina. 12 Tangen Tinn skal årsdebutere, vant to av syv i fjor fireåringen etter Moe Odin. En annen fireåring, 11 Pave Eldvira galopperte og brøt i årsdebuten 9 januar men har siden vist fin utvikling,blir min luring i løpet. Jomar opp bak usikre men kapable 4 Jo Bas, regnes fra sitt fine spor. 5 Even Oliver er også mer enn god nok men galoppen ødelegger mye,vant sist men møter hardere lag her. 8 Varg Riga er ikke helt borte tross sporet, ihvertfall i trippelspillet. 10 Trø Prins årsdebuterer, glimtet vel til ved enkelte anledninger i fjor men trenger vel løpet. 6 Bo Jular gjør ikke annet enn å galoppere. 1 Trø Schuva og 2 Låhne Snippen deretter. B5/DD2 Bruker banker i siste avdeling, 11 Flying Canon viste jo sist på Biri at goformen sitter i . Sporet er perfekt og uten uhell underveis blåser han disse når det tutes for oppløp, 4 Fighting Trotter har vært overaskende god i det siste,løser den ut fra fjerdesporet kan den lede lenge. Distansen taler ikke til 7 Magdalena Spur sin fordel men stor trippelmulighet. 2 Creeks Speed kan vel ventes forbedret etter årsdebuten, stallkameraten 6 Golden Safire skal heller ikke glemmes i trippelkampen, er bedre enn raden denne. Litt obs på 1 Tamin Power, holder fin form,har skrellet tidligere denne med riktig løp. 1 avd. 4,9,5,10,2,11 2 avd. 11,6,12,3,10,2 3 avd. 7,3,2,10/6,11 4 avd. 3,12,11,4 5 avd 11 Flying Canon. Mulig jeg må ha med flere i tredje avd. spiller vel ringsystem,en av de førsterangerte må inn. Innspill og lykke til! |
|
| - Svar på innlegg | |
| Re: V5 B Leangen | |
| OnTheEdge Postet 08.03.2010 12:14 Regnskap | |
|
|
Synes det lukter litt samlebong der oppe i dag. Tror Aundals Ravn og Flying Canon vinner greit og første avdeling kan låses på Pilgrime Fabienne og Sanc Souci. |
| - Svar på innlegg | |
| Leangen skulle hatt bank i dag | |
| EG Postet 08.03.2010 16:10 Regnskap | |
|
Litt rart at ikke Leangen kjører løp 1 inn i V5-spillet. Der er det hele 5 hester etter strykning som ikke har startet tidligere. I løp 7/V5B-3 er det hele 9 starter tilsammen på de 10 gjenværende hestene og det er klart at med så mange starter blir det alt for enkelt å analysere løpet og utbetalingen blir deretter. Jeg er enestående: Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor Jeg er enestående: Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser |
|
| - Svar på innlegg | |